preskoči na sadržaj

Hotelijersko turistička i ugostiteljska škola Zadar

Vijesti

GRAĐANSKI ODGOJ I ODRŽIVI RAZVOJ

Autor: Martina Končarević, 22. 4. 2014.

Naša škola bila je domaćin trodnevnom državnom stručnom

skupu za učitelje i nastavnike

biologije , geografije i kemije koji se održao u Zadru

od 14. 04. 2014. do 16. 04. 2014.

 

Polaznici stručnog skupa imali su mogućnost biranja radionica prema sadržajima predmeta. Nakon održanih  radionica, kratkih izlaganja i rasprava postignuti su postavljeni ciljevi:

 

Učitelji/nastavnici sada mogu odgovoriti na sljedeća pitanja:

  • Kako kod učenika razvijati kreativnost, poduzetnost, kritičko promišljanje, odgovornost i empatiju?
  • Kako poticati razvoj vrijednosnog sustava i pozitivnih stavova kod učenika?
  • Kako razvijati umijeće komuniciranja, pregovaranja i uvjerljivosti u prezentiranju svojih argumenata?
  • Kako u svakodnevnom radu i u učionici poučavati demokraciju, primjenjujući demokratska načela i procedure?
  • Kako provoditi istraživačko učenje i kako doći do istraživačkih pitanja?
  • Kakav je aktualni društveni trenutak i kontekst za provedbu obrazovanja za održivi razvoj te kakvi resursi za njegovu potporu postoje?
  • Kakva su dosadašnja iskustva u eksperimentalnoj provedbi građanskog odgoja te kakvi resursi stoje na raspolaganju?

 

Razumijevanje i ostvarivanje načela uravnoteženog održivog razvoja ne bi smjeli biti samo teme radnih dokumenata. Oni moraju postati komponente znanja i obrazovnih vrijednosti ugrađenih u obrazovni proces.




Vijesti

GRAĐANSKI ODGOJ I ODRŽIVI RAZVOJ

Autor: Martina Končarević, 22. 4. 2014.

Naša škola bila je domaćin trodnevnom državnom stručnom

skupu za učitelje i nastavnike

biologije , geografije i kemije koji se održao u Zadru

od 14. 04. 2014. do 16. 04. 2014.

 

Polaznici stručnog skupa imali su mogućnost biranja radionica prema sadržajima predmeta. Nakon održanih  radionica, kratkih izlaganja i rasprava postignuti su postavljeni ciljevi:

 

Učitelji/nastavnici sada mogu odgovoriti na sljedeća pitanja:

  • Kako kod učenika razvijati kreativnost, poduzetnost, kritičko promišljanje, odgovornost i empatiju?
  • Kako poticati razvoj vrijednosnog sustava i pozitivnih stavova kod učenika?
  • Kako razvijati umijeće komuniciranja, pregovaranja i uvjerljivosti u prezentiranju svojih argumenata?
  • Kako u svakodnevnom radu i u učionici poučavati demokraciju, primjenjujući demokratska načela i procedure?
  • Kako provoditi istraživačko učenje i kako doći do istraživačkih pitanja?
  • Kakav je aktualni društveni trenutak i kontekst za provedbu obrazovanja za održivi razvoj te kakvi resursi za njegovu potporu postoje?
  • Kakva su dosadašnja iskustva u eksperimentalnoj provedbi građanskog odgoja te kakvi resursi stoje na raspolaganju?

 

Razumijevanje i ostvarivanje načela uravnoteženog održivog razvoja ne bi smjeli biti samo teme radnih dokumenata. Oni moraju postati komponente znanja i obrazovnih vrijednosti ugrađenih u obrazovni proces.




Vijesti

GRAĐANSKI ODGOJ I ODRŽIVI RAZVOJ

Autor: Martina Končarević, 22. 4. 2014.

Naša škola bila je domaćin trodnevnom državnom stručnom

skupu za učitelje i nastavnike

biologije , geografije i kemije koji se održao u Zadru

od 14. 04. 2014. do 16. 04. 2014.

 

Polaznici stručnog skupa imali su mogućnost biranja radionica prema sadržajima predmeta. Nakon održanih  radionica, kratkih izlaganja i rasprava postignuti su postavljeni ciljevi:

 

Učitelji/nastavnici sada mogu odgovoriti na sljedeća pitanja:

  • Kako kod učenika razvijati kreativnost, poduzetnost, kritičko promišljanje, odgovornost i empatiju?
  • Kako poticati razvoj vrijednosnog sustava i pozitivnih stavova kod učenika?
  • Kako razvijati umijeće komuniciranja, pregovaranja i uvjerljivosti u prezentiranju svojih argumenata?
  • Kako u svakodnevnom radu i u učionici poučavati demokraciju, primjenjujući demokratska načela i procedure?
  • Kako provoditi istraživačko učenje i kako doći do istraživačkih pitanja?
  • Kakav je aktualni društveni trenutak i kontekst za provedbu obrazovanja za održivi razvoj te kakvi resursi za njegovu potporu postoje?
  • Kakva su dosadašnja iskustva u eksperimentalnoj provedbi građanskog odgoja te kakvi resursi stoje na raspolaganju?

 

Razumijevanje i ostvarivanje načela uravnoteženog održivog razvoja ne bi smjeli biti samo teme radnih dokumenata. Oni moraju postati komponente znanja i obrazovnih vrijednosti ugrađenih u obrazovni proces.




   

  

Priloženi dokumenti:
godisnjak maturanata.png

Lista linkova je prazna
Virtualna šetnja školom
Tražilica
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Forum
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Korisni linkovi
Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Hotelijersko turistička i ugostiteljska škola Zadar / Antuna Gustava Matoša 40, HR-23000 Zadar / www.ss-hotelijerskoturistickaiugostiteljska-zd.skole.hr / htus@htus.htnet.hr
preskoči na navigaciju